Saturday, June 22, 2013

Luahan Persahabatan

Dalam bersahabat...,,
Dengan dia kita meluangkan masa..
Dengan dia kita bergurau dan bermain..
Dengan dia jugak kita marah, bergaduh ataupun merajuk..
Dia buat kita gembira, dia juga yang buat kita menangis..

Kadang-kadang persahabatan diuji,,
Hati rasa geram ja...
Tapi time nak fotostat nota,
Time nak submit esaimen,
Time nak p kelas atau exam,
Time nak makan,
Masa tu terfikir...
Eh,, kawan aku dah siap ke esaimen?
Dia dah fotostat ke nota ni...?
Dia blom makan la hari ni...

Ada jugak yang mengepek..
"Kawan aku ni suka betul buat kerja last minit"
Tapi,, bila dah kekalutan...dia tetap membantu,
"Kawan aku ni sensitif sangat"
Tapi,, bila dah menangis...dialah yang memujuk..

Haha...lucu kan?
Itulah persahabatan yang aku kenal di sini..
Macam-macam kenangan ada...
Aku dipaksa makan time moody taknak makan..
Kenangan kena leter dengan kawan-kawan..
Pengalaman stay up nak siapkan kerja dek kerana buat last minit..
Tapi orang lain jugak terpaksa stay up..
Disebabkan diberi peluang dan galakan aku biasakan diri drive lepas dapat lesen..

Kredit to all my friends...
Jom grad dengan gembira...
Tetap berhubung dalam doa..
InsyaAllah...^_^

No comments:

Post a Comment