Friday, November 2, 2012

Dapat Kek Secret Recipe

 In the name of Allah the Most Gracious the Most Merciful...Salam alaik to all readers.. 

Excited nak share ilmu yang saya dapat hari ni, tapi saya memerlukan masa yang lebih untuk fokus untuk itu. Jadi hari ni saya nak cerita-cerita saja dulu ye...   

Kursus yang mengambil masa seharianku..."Make Yourself Employable", kursus yang sangat berguna untuk bakal mahasiswa sains kesihatan, InsyaAllah... Dan esok akan bersambung lagi satu hari. Saya suka kursus macam ni.. Sedang fokus dan jiwa penuh motivasi daripada kursus ni untuk memperbaiki diri, tiba-tiba seseorang membuatkan saya sakit hati dengan satu tuduhan tak berasas. Huhu...sabar je la.. InsyaAllah, ada masa nanti saya kongsi tips-tips yang saya pelajari daripada kursus ni.

Mengingatkan entri saya yang sebelum ni ada saya tulis berkaitan tips mengurus stress, ditambah pula kursus yang mengajar saya menjadi positif hari ni, saya cuba mencari seseorang untuk melupakan sesuatu yang menjengkelkan dan membuat saya sakit hati. Mencari satu dunia lain dengan seorang kawan baik yang dah lama tak beraktiviti bersama. Berjalan-jalan di pasar malam walaupun pada awalnya rasa malas nak pi. Cumanya saya beritahu diri tak boleh bersendirian dan terlalu melayan perasaan kurang enak tu. 

Alamak, panjang pulak intro saya. Sebenarnya nak cakap, hari ni saya dapat kek secret recipe free... Malu saya bila dia cakap nak belanja saya kek secret recipe. Lepas tu suruh saya pilih nak kek apa.. Huhu... serius malu... (blushing.. *_*) Saya hargainya... saya suka sangat. Terima kasih buat sahabat saya ni... She really make me smile today... Thanx ye...sebab temankan saya jalan-jalan dan belanja saya kek.

Mesti semua pembaca dah banyak kali makan kek kat secret recipe kan..? Mungkin selalu jugak orang belanja sesuatu yang istimewa? Haha... saya tak kisah orang cakap saya pape pun.. Rasa macam nak bagitahu dunia, saya hargai kawan saya hari ni. Dan bagi saya setiap kali seseorang berikan sesuatu, walaupun kecil pada pandangan orang lain, tapi sangat bermakna untuk saya. InsyaAllah... =)


So, ni la rupa kek yang saya dapat hari ni... 


Cumanya, gambar ni dari google ja sebab tak ambil gambar sebenar.. Rupanya sama ja.. 
I like it... 
Kek ni sedap, tapi persahabatan tu lebih bermakna.. 
Alhamdulillah..., Allah is the Greatest God...
Keep smiling... ^________^

No comments:

Post a Comment