Friday, May 18, 2012

Cinta High Class [Promotion]

PROMOTE...PROMOTE..
Bagi penggemar bahan bacaan berunsurkan tarbiyyah yang terasa ringan penyampaiannya tetapi mesejnya berjaya disampaikan dengan baik, saya syorkan anda memiliki novel ini.. Permulaan saya bersama novel ini juga merupakan cadangan seorang sahabat. Mulanya saya hanya scan buku ni memandangkan saya tak sempat untuk menumpukan sepenuh perhatian untuk menghabiskan novel ni sedangkan jiwa meronta-ronta untuk mendapatkan gambaran mesej yang ingin disampaikan oleh penulis. Walaupun tanpa penjiwaan sepenuhnya ke dalam mesej yang penulis sampaikan, hati mula sebak memikirkan segala kesilapan diri. Perlahan-lahan, diri ini mula terasa suntikan tarbiyah...
 
 Cinta High Class bukan eksklusif milik sesiapa. Cinta High Class berhak dimiliki oleh kita semua. Jangan tunggu esok. Hari ini juga kita dan si dia mesti mencintai secara high class. jangan lupa, bantu si dia agar mampu mencintai secara high class juga.


p/s : kepada awak yang saya sayang, saya nak awak baca buku ni nanti.. lepas saya habis baca saya bagi awak, insyaAllah...


No comments:

Post a Comment